آرمان تحقق شهر بدون مانع

این وبلاگ تلاشی است برای برابر سازی فرصتها به منظور استفاده معلولین وجانبازان از امکانات جامعه

آرمان تحقق شهر بدون مانع

این وبلاگ تلاشی است برای برابر سازی فرصتها به منظور استفاده معلولین وجانبازان از امکانات جامعه

بسیاری از آسیب های اجتماعی حاصل زیاده روی عده ای محدود است

وزیر رفاه و تامین اجتماعی: بسیاری از آسیب های اجتماعی حاصل زیاده روی عده ای محدود است

تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: وزیر رفاه و تامین اجتماعی تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از آسیب های اجتماعی کشور حاصل زیاده روی عده ای محدود است که فقط به فکر منافع خود بوده و از زیان این آسیب ها بی خبر هستند.  
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، دکتر عبدالرضا مصری در همایش پنجاهمین کنگره علمی حرفه ای مددکاری اجتماعی در ایران افزود: امیدواریم لایحه نظام مددکاری کشور خیلی سریع در دولت مطرح شده و بعد از تصویب آن به مجلس برود تا ثمره تلاش مددکاران بی نتیجه نماند.
وی ادامه داد: پیچیدگی های مختلف و مشاغل گوناگون امروز می طلبد که مددکاری از سیستم های سنتی در قالب خانواده و در قالب یک حرفه آرام آرام به سمت کارهای تخصصی و تعیین گروه های هدف رود.
وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: بیشترین دقت و فعالیت مددکاران باید به سمت پیشگیری آسیب ها رفته و از این طریق با وجود طعم دلنشین درمان، برنامه های جدی تر را در زمینه پیشگیری باید اجرا کرد.
وی تصریح کرد: هنر تاثیرگذاری مددکار بر روی مددجو و اینکه خود مددکار به کاری که می کند باور و یقین داشته باشد باعث خواهد شد که در عمل نیز این حرفه به درستی نمایان شود.
مصری بر برنامه ریزی روانی در کنار برنامه ریزی های اقتصادی و سیاسی تاکید کرد و گفت: امیدواریم در تمام زمینه ها مددکار تخصصی ایجاد شود تا گره ذهنی جامعه شناسایی شود.
وی با اشاره به اینکه مددکاران اجتماعی فاصله های میان افراد را در جامعه به حداقل می رسانند پیشنهاد داد: مددکاران کشور می توانند خاطرات خود را به دبیرخانه مرکزی ارسال کرده و از مجموع این خاطرات ارزشمند کتابی منتشر شده و علاوه بر رفع کمبود کتاب در این زمینه می توان از آن در سریال های تلویزیونی نیز بهره برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد