آرمان تحقق شهر بدون مانع

این وبلاگ تلاشی است برای برابر سازی فرصتها به منظور استفاده معلولین وجانبازان از امکانات جامعه

آرمان تحقق شهر بدون مانع

این وبلاگ تلاشی است برای برابر سازی فرصتها به منظور استفاده معلولین وجانبازان از امکانات جامعه

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال ۸۹

 عبدالله سجادی جاغرق یکشنبه در نشست خبری از ایجاد تغییراتی در نحوه انتخاب رشته در آزمون سراسری دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با توجه به نحوه انتخاب رشته، مشاهده می شود که داوطلبان آزمون سراسری تنها در یک رشته قبول می شوند و در آزمون دانشگاه آزاد، داوطلبان در فاصله زمان انتخاب رشته و اعلام نتایج نظرات دیگری در خصوص رشته انتخابی خود دارند از این رو در صدد تغییراتی در شیوه انتخاب رشته بر آمدیم.

وی با تاکید براینکه این تغییرات آزادی عمل داوطلبان در انتخاب رشته را به همراه دارد، خاطر نشان کرد: در این زمینه آیین نامه ای تدوین شده است که در صورت نهایی شدن شرایط مناسبی را برای داوطلبان آزمون سراسری برای انتخاب رشته فراهم می کند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید کرد: این آیین نامه در دستور کار است و تلاش می شود تا پیش از ثبت نام آزمون سراسری دانشگاه آزاد ابلاغ شود.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

سجادی با بیان اینکه نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد نهایی شده است، افزود: در صورت تایید نتایج آن تا هفته آینده اعلام می شود.

وی، اظهار داشت: طی مذاکراتی با معاون آموزشی دانشگاه آزاد قرار است شرایطی را فراهم کنیم تا کلیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد در مهرماه تحصیلات خود را آغاز کنند.

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، در آزمون کارشناسی ارشد سال جاری این دانشگاه بیش از ۳۰ هزار نفر و در مرحله تکمیل ظرفیت ۲۰ هزار پذیرفته شدند.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ناپیوشته آزاد در روز سه شنبه

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، در این نشست همچنین از اعلام دو مورد اعلام اسامی خبر داد و گفت: نتایج تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته در روز سه شنبه ۱۳ مهرماه در پایگاه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com اعلام می شود.

وی افزود: علاوه بر اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ناپیوسته، اسامی پذیرفته شدگان ممتازین آزمون کارشناسی ناپیوسته که در رشته مورد نظرشان پذیرفته نشدند و بدون آزمون در دانشگاه آزاد انتخاب رشته کرده اند نیز اعلام می شود.

زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به زمان ثبت نام آزمون خاطر نشان کرد: ثبت نام این آزمون از روز ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۲۶ مهرماه ادامه دارد.

جزئیات نتایج آزمون دکتری تخصصی

وی با بیان اینکه نتایج بخشی از رشته های آزمون دکتری تخصصی در هفته جاری اعلام خواهد شد، اظهار داشت: فرایند اعلام نتایج آزمون دکتری تخصصی به دلیل مصاحبه علمی زمان بر است از این رو تاکنون نتایج ۸۰ رشته اعلام شد و سایر رشته ها در روزهای آینده به تدریج اعلام می شود.

سجادی تعداد متقاضیان این آزمون را ۲۰ هزار نفر ذکر کرد و ادامه داد: تعداد پذیرفته شدگان در ۸۰ رشته ۷۰۰ نفر است و در کل رشته ها حدود هزار و ۷۰۰ نفر پذیرفته می شوند.

وی یادآور شد: آزمون دکتری تخصصی به صورت متمرکز برگزار می شود که ۷۵ درصد نمره این آزمون از آزمون کتبی و ۲۵ درصد از طریق مصاحبه علمی تعیین می شود.


 

نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو برزوئی چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 00:01

سلام من خبرنگار گاهنامه پیک همدلان مربوط به نابینایان
هستم خوشحال میشم در تهیه مطالب گاهنامه از تجربیات و دانشتون استفاده کنم .در صورت تمایل ایمیل بزنید

با سلام و آززوی موفقیت برای شما و همکارانتون با کمال میل در خدمت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد